Klantenservice

Bestellen

U bent van harte welkom in een van onze winkels. Natuurlijk kunt u ook via onze website bestellen. Selecteer een artikel en klik op "Bestel". Het artikel wordt aan uw winkelwagen toegevoegd. Vervolgens kiest u een betaalmethode en klikt u op "Afrekenen". Bent u nog geen klant bij ons, dan dient u uw gegevens op te geven. Afhankelijk van uw keuze bij de betaalmethode wordt u doorgestuurd om de betaling af te ronden. Als wij uw betaling ontvangen hebben, wordt u order direct verwerkt. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd mailen of bel naar 0229 216648

Betalen

Uw order wordt verzonden nadat wij uw betaling hebben ontvangen.
1. Ideal
2. Afterpay*
3. Bankoverschrijving
4. Creditcard
5. Pinnen in de winkel; natuurlijk mag u uw bestelling ook komen betalen bij ons in de winkel.

*Afterpay
AfterPay voert voor Chikado BV het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay, dan kunt u betalen tot een bedrag van € 500,00.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Verzendkosten

Voor bestellingen onder de € 50,00 brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening. 

Verzenden

Al onze pakketten worden verstuurd door PostNL. PostNL biedt het pakket aan op het door uw opgegeven adres. Mocht u niet aanwezig zijn, dan vind u een bericht van de postbode dat hij het de volgende werkdag nogmaals zal aanbieden. Is er wederom niemand aanwezig om het pakketje in ontvangst te nemen, dan vindt u in uw brievenbus een bericht waarmee u het pakketje de volgende werkdag kan ophalen in het dichtsbijzijde postkantoor.

Retourneren

Mocht uw bestelling niet bevallen, dan kunt u uw bestelling binnen 30 dagen retour sturen. De bestelling dient op eigen kosten terug gezonden te worden en de retourkosten kunnen niet bij Chikado geclaimd worden (deze is voor rekening van de klant). U kunt uw artikelen retourneren aan:
Chikado
Afdeling: retouren
Nieuwsteeg 47/49
1621 EC Hoorn
Sluit a.u.b. uw factuur bij zodat wij uw retour correct kunnen afhandelen. De bestelling kan uitsluitend teruggestuurd worden, wanneer het artikel in goede staat is en het liefst in de originele verpakking. U kunt de producten natuurlijk ook retour brengen in de winkel tijdens onze winkelopeningstijden.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 30 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Chikado
Nieuwsteeg 47/49
1621 EC Hoorn
T: 0229 216648
E info@chikado.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 30 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Chikado BV bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Voor 17:00 besteld, is morgen in huis
Grootste collectie van Nederland
Officiele dealer van buddha to buddha